poniedziałek, 23 lipca 2012

Oliwka Hipp- migdałowe olejowanie włosów

W czerwcowej aktualizacji włosów(klik!) wspomniałam o oliwce pielęgnacyjnej Hipp z bio- olejkiem migdałowym. Jest to moje ostatnie odkrycie i obecnie najczęściej używany produkt do olejowania włosów. Zapraszam na recenzję :)


 opakowanie: 200ml,  fajna, chropowato- gumowa butelka, która dzięki swojej fakturze mniej się brudzi niż gładkie plastiki. Zamknięcie jest szczelne, w torbie plażowej oliwka nie brudzi wszystkiego dookoła, a dozownik pozwala na wylanie odpowiedniej ilości. Etykietka również wzorowo trzyma się butelki


cena: niecałe 9zł w Biedronce

dostępność: tutaj wielki plus- widzę ją w większości większych sklepików, Biedronek oraz drogerii. Jest to produkt łatwo dostępny, dzięki temu na wyjazdach nie muszę jej oszczędzać i służy mi do wszystkiego

konsystencja: olejowa, tłusta, dość wodnista jak na olejek

zapach: "dzieciowy", taki typowy dla kosmetyków przeznaczonych dla maluchów- słodkawy, pudrowy, delikatny. Bardzo podoba się mi, mojemu TŻ oraz otoczeniu. Na włosach jest wyczuwalny nawet po dwóch kropelkach na końcówki przez parę godzin

skład:

"Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Parfum."

Czyli po kolei: olej z nasion słonecznika, olejek ze słodkich migdałów, witamina E oraz zapach. Bardzo prosto, treściwie i bez kombinacji. Olejki powinny pasować wysokoporowatym włosom, mogą obciążać niskoporowate kosmyki, chociaż moje włosy są po niej raczej lekkie i puchate.



działanie: oliwkę stosuję do paru zabiegów-

- peeling cukrowy o którym pisałam tutaj(klik!). Nie sprawdza się tak dobrze jak olej ryżowy, ale też na pewno nie robi cerze krzywdy
- nawilżanie skóry- idealnie zmiękcza, nawilża i uspokaja skórę, nawet taką poparzoną i zmasakrowaną słońcem i morską wodą. Nie piecze nałożona na podrażnienia, za to przynosi ulgę prawie tak dobrą jak ogórek i kefirek ;)
- zabezpieczanie końcówek włosów- dwie, trzy kropelki oliwki nakładam na moje suche końcówki. Po dwóch tygodniach stosowania jej codziennie wieczorem zauważyłam, że końce są nieco bardziej elastyczne i mniej sianowate, to wyczyn dla moich kudełków!
- olejowanie włosów- sprawdza się znakomicie. Włosy po zmyciu oliwki (tradycyjnie trzymanej cały dzień) są miękkie, błyszczące, ale nie tracą na objętości, nie jest to killer wygładzająco- prostujący (jak np. oliwa z oliwek w moim przypadku)
- wzbogacanie masek, odżywek- moje włosy chyba nie lubią tego typu atrakcji, bo próbowałam już chyba każdego oleju dodawać w różnych dawkach do masek i efekt zawsze jest ten sam- zbite strąki włosów kompletne beż życia wyglądające jak nie myte od tygodnia. W wypadku Hipp'a nie było inaczej, niestety.

Z racji tego, że od dłuższego czasu olejuję włosy w dzień, kiedy pracuję i dużo przebywam z ludźmi jest to jeden z moich ulubionych olejów- mocno nabłyszcza koczka z olejkiem i pięknie pachnie. Nie wyobrażam sobie wyjść z włosami sztywnymi od masła kakaowego czy "pachnących" amlą- Hipp ze swoją delikatną konsystencją i przyjemnym zapachem okazał się idealny :)


Znacie oliwkę Hipp? Jak najchętniej ją stosujecie?

buziaki,
narvika :)

28 komentarzy:

  1. Ostatnio myślałam o niej,widzę że ma świetny skład.Coś czuję,że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam oliwki babydream ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z oliwką Hipp zaczynałam swoją przygodę olejową. Dobrze, że mi przypomniałaś o niej, z chęcią do niej wrócę i sprawdzę jak teraz działa na moje włosy.
    Z takich oliwek dobry jest jeszcze Babydream fur mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jest dobra, to też jedna z moich ulubionych, ale już mi się przejadła po x butelce :) Opakowanie mogłoby być lepsze.

      Usuń
  5. Ja olejuję zawszę na noc bo nie wyobrażam sobie wyjść naoliwiona do pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pracuję w wodzie, jako instruktorka i poza tym, że zawsze i tak mam na glowie czapkę/kapelusz to pasuje taka mokro- oliwkowa fryzura to morza i wody :)
      i nie chcę wiedzieć jak moje włosy wyglądałyby bez zabezpieczania ich wszystkimi możliwymi środkami ;)

      Usuń
  6. a ze mnie głupek, bo miałam ją kupić jak była w Biedro i przegapiłam. ale nic się nie stało, mam czym włosy olejować, muszę walczyć z włoso-zakupoholizmem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się kończą zapasy, już się szykuję na uzupełnienie :D

      Usuń
  7. tez ja uwielbiam - swietna jest:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jej nigdy, ale kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zachwycona szamponem Hipp, więc na oliwkę pewnie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz że szampon fajny? Bo nad nim też myślałam, pewnie też spróbuję :))

      Usuń
  10. podkradam ją dziecku ;) uwielbiam za prosty, naturalny skład i nienachalny zapach. Synek też zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcia wypróbuje ;D
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba będzie jej wypróbować, tym bardziej że zapach migdałowy uwielbiam. tu jest dobrze wyczuwalny? muszę próbować inne oleje od kokosowych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety olej migdałowy nie ma zapachu, pachnie tylko olej z gorzkich migdałów, który nie ma już tak dobrych zastosowań w kosmetyce.
      Oliwka pachnie pudrowo- słodkawym, typowo dziecięcym zapachem, niestety. Też uwielbiam zapach migdałów:)

      Usuń
  14. mmmm zapach migdałowy na włosach? chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą oliwkę, ale jak na razie to używam jej tylko do nawilżania skóry i do peelingu kawowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą oliwkę od dłuższego czasu - u mnie sprawdziła się przy olejowaniu włosów i jako balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też się chyba skuszę ;) a na końce jak nakładasz? prosto z butelki czy trochę rozcieńczasz wodą? zastanawiam się, czy nie zrobi efektu tłustych włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z butelki wylewam 2-3 kropelki, rozcieram w rękach i nakładam na końce, najczęsciej na "pędzelek" z warkocza na noc, rano mam miękkie i nie posklejane końce. Tak od razu, "wyjściowo" często włosy zbijają mi się w kolonie, więc unikam tego sposobu przed samym wyjściem.

      Usuń
  18. myślałam o niej też już jakiś czas a ten post jakby mi z nieba spadł:) właśnie jadę do sklepu więc przy okazji sobie kupie ta oliwkę:):D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tą oliwkę jakiś tydzień temu i do tej pory sprawdza się naprawdę nieźle :) Używam jej na końcówki i olejowałam całe włosy. Po umyciu i wyschnięciu były miękkie, ale nie obciążone. Jestem zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, ekstra! Jakim cudem wcześniej nie słyszałam o tym produkcie? Oliwka dołącza do mojej listy zakupów, na samą górę. Olej z migdałów! Super, że go ma, bo sam olej jest sporo droższy. A tu duża butla i tanio.
    Ta oliwka jest w Biedronkach na stałe czy od święta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oliwka Hipp jest fajna na olejowanie wlosow. Nie przeciaza ich , nie jest zbyt tlusta.
    Znam tez troszke tansze rozwiazanie-oliwka Babydream. Kosztuje kolo 5 zl i tez jest swietna w przypadku olejowania. Nie jest zbyt tlusta przez co nie ma mowy o ciezkich wlosach.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Wszystkie są dla mnie ogromną motywacją i na każdy odpowiadam :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...